Wildlifeafrika - Reisverslag uit Zimbabwe, Zimbabwe van Aafke Meerstra - WaarBenJij.nu Wildlifeafrika - Reisverslag uit Zimbabwe, Zimbabwe van Aafke Meerstra - WaarBenJij.nu

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

08 Oktober 2015 | Zimbabwe, Zimbabwe

Maandag 5 oktober
Om530 uur opgestaan.Het slapen ging lastig omdat ik aldoor iets voor
onze tent hoorde grazen.Volgens mij een wildzwijn.
Na het ontbijt vertrokken om 6 uur voor game drive.
Hebben weer vele olifanten ,impala s, giraffen ,zebra s .
Onderweg gelucht .Slappe friet en iets van vlees.
Een hele dag in de auto best vermoeiden als je weet hoe de wegen zijn.
Het leuke is er rijden weinig auto s maar er lopen veel beesten op de weg. De mensen zijn hier erg arm en wonen in lemen hutjes.
Weer 280 km gereden.

Dinsdag 6 oktober
Na het ontbijt vertrokken voor een halve dag game drive.Wij hebben die
ochtend eindelijk een luipaard gezien op 2 meter afstand van ons.
Wat een prachtig beest ( zag er bijna net zo lief uit als Loesje).
Gewoon geweldig en ook veel nijlpaarden.Er lagen tientallen in het water.
Om half 3 terug en om 4 uur weer een game drive .Waren best vermoeid na elke ochtend zo vroeg op.
Hebben even liggen slapen buiten voor de tent.Tijdens de rit hebben wij hyena s gezien.
Na het diner was er een nacht game drive.hebben toen nog vele dieren gezien o.a weer hyena.
Waren om 2230 uur terug en ons bed opgezocht want de volgende ochtend weer 530 uur op.